Diyorum ki acaba:
if($buton):
switch($oy):
case"sec1";
$sutun="oy1";
$veri=1;
case"sec2";
$sutun="oy2";
$veri=1;
case"sec3";
$sutun="oy3";
$veri=1;
case"sec4";
$sutun="oy4";
$veri=1;
default:
endswitch;Veri değişkeni hep 1 diye mi olmuyor.
<div class="col-md-12">'.$tamson2["sec1"].'<input type="radio" name="oy" value="sec1" /> </div>
<div class="col-md-12">'.$tamson2["sec2"].'<input type="radio" name="oy" value="sec2" /> </div>
<div class="col-md-12">'.$tamson2["sec3"].' <input type="radio" name="oy" value="sec3" /> </div>
<div class="col-md-12">'.$tamson2["sec4"].' <input type="radio" name="oy" value="sec4" /> </div>Belki de bu kodda name kısmına farklı değerler (oy1 oy2 gibi) girmelisindir...
hocam öncelikle zamanınızı ayırıp yorum yaptığınız için çok çok teşekkür ederim
ancak veriyle alakalı birdurum değil veri veri tabanı oylama bölümüne 1 ekler bunuda name="oy" olan valuesi sec kacsa örnek sec1 birinci oy oy1 yani sutuna atar sutunun olduğu bölümede veri yi ekler yani 1 i böylece ekleme bolumunde ekleme yapar
diiğeri ise yine name="oy" $oy değişkenine atanır ve switc case in içine girer ve sec1 se oydan gelen değer sec1 case ye girer ve yukarda anlattığım işlem olur
aslında normal bakılınca hersey normal ama sonucta oyu almıyor sunucudamı bi hata var baska bir değişik php sayfasında denedim yine aynı yada hatayı alıyorum ben göremiyorum
umarım anlatabilmişimdir