Daha önce bir diyetisyen aracılığı ile kullanmışlığım var. Probiyotiğin insan vücuduna birden fazla faydası var. Etkisini düzenli kullanımda görebiliyorsunuz. Kronik yorgunluk, kronik vitamin eksikliği gibi sorunları ortadan kaldırıyor.

Probiyotikler doğal olarak en fazla yoğurtta ve kefirde bulunuyorlar. Bunları sık tüketemeyen birisiyseniz ya da tüketseniz dahi sorunlarınız devam ediyorsa probiyotik desteği alabilirsiniz. Zaten reçeteli ilaçlar değil bunlar.

Probiyotikler bağırsakta bulunan yararlı bakterilerdir. Sindirim sırasında ciddi görevleri bulunmaktadır. Probiyotiklerin bağırsakta azalması sonucunda bağırsak enfeksiyonları ve sindirim sorunları, buna bağlı yan etkiler olarakta halsizlikten, baş ağırısına, karın ağrısına, kusmaya ve mide rahatsızlıklarına kadar etkiler görülüyor.



https://www.youtube.com/watch?v=Z9y1TbyBBIk