Usko oynanmaz. Güzel bir pvp bulup hep beraber oynanabilir ama..
Eskiler aklıma geldi 1299 patch maradon çıkışı arkadaşım bir mage hesap açıp beni wormlara götürmüştü bunlara vur level atla diye 2.5 ay kapının önünde worm kesmiştim

en son kaç level oldun diye geldi napıyorsun burda dedi level kasıyorum dedim bir fiil kitlenmiştim worm'lara bulcanlara vurmuyordum öldürürler diye ahh ahhh

Oo ben hatırlıyorum sizi

Biz de ŞANLITÜRKİYEM klanının alt klanı olarak oynardık. Üst klana çıkabilecek vaktimiz olmadı hiç.
ŞANLITÜRKİYEM'mi vay beee ALİEN Clanı olarak hep oradaydık