Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Güncelleme geldikten sonra örneğin bir ya da iki siteyi onaylatmak söylediğiniz kadar zor mu? Neden herkes yangından mal kaçırır gibi site eklemeye çalışıyor ki. Güncelleme sonrasında eklenen siteler çalışmıyor mu anlamadım tam olarak
Eskiden adsenseyi aldığın zaman tüm sitelerine direkt sorgusuz sualsiz ekliyordun. Şimdi yeni güncellemeden sonra siteler diye bir panel ekledi. Her yeni açtığın siteyi tek tek onaylattırman gerekiyor ve onaylamarı ya çok geç zaman alıyor veya onaylamıyorlar.