Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum. Güncelleme geldikten sonra örneğin bir ya da iki siteyi onaylatmak söylediğiniz kadar zor mu? Neden herkes yangından mal kaçırır gibi site eklemeye çalışıyor ki. Güncelleme sonrasında eklenen siteler çalışmıyor mu anlamadım tam olarak