Selamlar, yeni üyeyim satış konusu açtığımda P.M ile Ticaret puanınız yetersiz şeklinde bir mesaj alıyorum. Satış yapmadan nasıl ticaret puanı kazanabilirim bilmiyorum, yardımcı olursanız sevinirim,teşekkürler