Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Benimde 5 aylık bir kızım var.

Yenidoğan ürünlerinden fazla almayın ilk 2 ay ço k çabuk büyüyorlar. 3-6 ay ürünlere ağırlık verin. Çoğu hediye olarakta geliyor zaten

Yenidoğan bez çok almayın 1 aydan sonra bir üst modele geçmek gerekebilir.

İnşallah gerek kalmaz ama süt yetmezde lazım olursa Hipp 1 combiotic mama öneririm hiç gaz sorunu yaşamadık şükür.

Biberon olarak cam ve anti kolik yazanları tavsiye ederim. Nuk, Philips

İlk ihtiyacınız yenidoğan ürünleri paket oalrak satılıyor genelde. Giyecek havlu şampuan vs.

Bebek arabası olarak travel sistem alırsanız rahat edersiniz. Şuan pusetini kullanıyoruz ev içindede kullanılıyor.

Mağazalardn görerek almanız daha iyi tabi ama imkanlar sınırlı olunca tavsiye edebileceğim siteler

e-bebek
civilim
joker
Soobe
Panco
Mothercare


Gittigidiyor ve N11 de de güzel ürünler bulunabiliyor.

Sitelerini yazdığım firmaların mağazalarının hepsine de gidiyoruz. En son yazdığım biraz pahalı sadece indirim zamanı alıyorum