Bu muhabbetin üstüne klasik bir yorum yazayım

25 kuruşluk poşete avaz avaz bağırırken, BAHANELERLE arttırılan ve LİRALARCA zam yapılan akaryakıt vb. şeylere sesimizi çıkarmıyoruz.

Ve çok ilginçtir ki ; artık bu gibi konularda hakkını arayan herkesi TERÖRİST ilan ediyoruz. Ama en ilginci de YAKINMAYA devam etmekteyiz.