bunu düşünen, forumlarda kampanya başlatan yüzlerce insan oldu hocam bu fikir inan bana hiç iyi bir fikir değil. Videon izlenmedikten sonra napıcaksın aboneyi. Bence siz devamlı düzenli video atın olursa olur olmazsa olmaz.