Konu
Probiyotik Kullanan Var Mı? (R10+)
08-01-2019, 10:10:04
#30
Extralarge
globaltr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Off keşke ben de yiyebilseydim sarımsağı. Dünyanın en faydalı şeyi. Ama yiyemiyorum.
Hocam maşallah gül gibi kokuyırsundur ha
Nasıl yenmez hocam yav.... Şöyle kelle paça'nın içine kıyacaksın ince ince