hocam aynı kazayı bende yaptım sayılır. Yol 2 ye ayrılıyordu adam alt geçide girmeyip şeridime daldı bende aynı noktadan vurdum. hatta adam tutanakta sinyal vererek şeride geçiyordum vs dedi ama karşı taraf haksız bulundu içiniz rahat olsun sizden bir yana bir şey çıkmaz