Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
E-bebek iyi denmiş. Evet iyi yanları var. Fakat kötü yanları da var.
Gidip alışveriş yapacaksanız e-bebek mağazalarında aşırı kimyasallar içeren kokular var. Mağazalarda kullanıyorlar ve doktor bir arkadaşım bebeklerin bunu solumaması gerektiğini söylemişti. Açıkcası online mağazasından alışveriş yaptık.
2 defa hatalı ürün yolladılar, mesela beşiktaşlı bir ürün aldık, galatasaraylı ürün yolladılar. Bunu nasıl başardılar bilemiyorum, ama telefondaki tavırları da pek hoş değildi.
Daha kaliteli mağazalar var..