Milletin gözünden kaçan şey aslında poşet almadan da poşet için para ödediğidir. Fiyatlar belirlenirken müşteri başına poşet ücreti fiyatlara her zaman yansıtılır. Eskiden o poşetler bedava değildi aldığınız ürünlerin her birine yansıtılıyordu. Değişen şu: geçmediğin köprü için ödüyorsan almadığın poşete de ödersin.