başlayacağım artık poşetine parasına. senelerdir alışveriş çantası kullanıyorum. özellikle lee cooper kot alışveriş çantası çok dayanıklı oluyor. tavsiye ederim. 8 senedir kullanıyorum ama bu poşet davasından sonra daha bir düşer oldum üstüne. neyse gelelim başlama kısmına. he onu diyordum, geçen gün kol çantama tıkıştırdım bu biraz büyücek alışveriş çantasını. markette çantadan, çanta çıkarırken cüzdanımı düşürmüşüm kasada. 4 gün eblek eblek dolaştım cüzdanım nerde diye. marketin muhasebecisi benim banka kartlarına bakmış. başlamış aramaya iş bank, ing, vakıf derken herkese haber vermiş. yetmemiş veteriner kartını görmüş veterinerimi aramış ( evet veterinere tedavi oluyorum

) yetmemiş anamı aramış, o da yetmemiş cüzdanda kömürcünün numarası vardı onu bile aramış. ortalığı ayağa kaldırmış kadın. aksi gibi cep telefonum da yok. telefonum bozuk. kimse bana ulaşamıyor. annem de arkadaşıma ulaşmış. demiş bilge öldü herhalde git evine bak

arkadaşım da polisi almış yanına gelmiş kapıya. güm güm kapıya dayandılar. benim de üstümde pijama, elimde yarım ekmek tost, tam o sırada netflix'te sherlock izliyorum. en heyecanlı bölümü. tostumu da elimden bırakmadan gittim açtım kapıyı. karşımda 2 polis, 1 arkadaşım, 1 yöneticim. noldu dedim. arkadaşım öfkesine yenildi. si...rim ekmeğini, tostunu napıyon hayvan, öküz, pislik nerdesin sen gibi kötü kötü kelimeler kullandı

bir poşetten nerelere geldik. bu arada kömürcü de geldi, yenge bi bayan aradı seni sordu, cüzdanını karfurda unutmuşun git de al sana zahmet, dedi. bileydim 25 kuruş verirdim bu eziyeti çekmezdim.