Ee dahiliye kan testi yapmadı mı ? Yaptıysa konuya ekleyin bakayım bir

O zaman metabolik bi rahatsızlık yok demektir dahiliye bişey demediğine göre.
Dahiliye kan tahlili vs. yaptı. Benden tükürükle ilgili bir test yaptırmamı ama bunu diyetisyenin istemesi gerektiğini söyledi.