Konu
Kaza yaptım, Sizce kim hatalı
07-01-2019, 17:45:33
#67
Demoo
Serkanalaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tutanağı da orda yaptık ve 9 çay içildi, 40,50 ₺ hesap ödedim sadece çaya 😂 4,5₺ çay olur mu yahu sanki boğazda çay içiyoruz 😂😂
@
Demoo
;
hahahah hocam orası oyle ya
hesap sizde kaldı ise
skıntı buyuk