srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün bim'den 3 parça bişey aldım yoğurt felan. Ardından 1 adette ekmek aldım. 3 de ekmek poşeti. Kasada aldıklarımı o poşetlere koydum kasiyer gülümsedi. İyi günler dedi.

Aksi bir tavırla karşılaşırsam.
Hocam 1 tane ekmek alırım 5 kez poşetlerim, soran çalışana da yırtılıyor mağdur oluyoruz derim, konu kapanır.
Güzel yöntem Ama ben genelde ekmeği kent ekmekten alıyorum. Orada 60 kuruş bimde 1 tl.




https://www.youtube.com/watch?v=Jdk9P5JtZK0


Adam 10 kuruşa ticaretini yapıyor. İşte girişimci bir türk insanı. Gerisni marketler düşünsün.