Demoo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BAŞAKSEHİR SÜTLÜ KAHVENİN ORASI :d
Tutanağı da orda yaptık ve 9 çay içildi, 40,50 ₺ hesap ödedim sadece çaya 😂 4,5₺ çay olur mu yahu sanki boğazda çay içiyoruz 😂😂
@Demoo;