Dostum yatırım araçları tehlikelidir, eğer pek anlamıyorsan yavaş yavaş paranın erimesini seyredersin. Ayrıca 3500 lira döviz gibi bir yatırım için çok düşük, dolar gün içerisinde en fazla yüzde 1-2 oynar. En aşağıdan alıp en yukarıdan satmayı başarırsan bile komisyonlar - alım satım farkını da çıkarınca günlük 10 lira kazanamazsın. Reel bir iş yapmanı öneririm.

https://www.karliisfikirleri.com/5-b...-is-fikirleri/