Maksim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

DNS>Kayıt ekle/sil> Domain Adı =
burada NS Tab' ının içine nsleri ekleyin. Muhtemelen orada yoklar.
hocam nsleri oraya ekledim. aşağıdaki şekilde oldu. ancak hala erişim yok. Biraz beklemeli miyim. Serverı reboot etmedim, etmem gerekir mi? Başkaca bir ayar yapmak mı gerekiyor acaba?

ID Type Name TTL Value Priority
85 NS sadecehelal.com 3600 ns1.sadecehelal.com 0
86 NS sadecehelal.com 3600 ns2.sadecehelal.com 0