Geçen gün bimden yaptığım alışverişe 7 poşet parası verdim. o kadar malzemeyi nasıl taşıyayım.
Poşeti geçtim de avm yemek yerlerinde plastik çatal kaşık veriliyor ve en basit yiyecek için de veriliyor onlara birşey diyen yok.
Kesinlikle doğa kirlenmesin falan hikaye. Tamam bu işi suistimal edenler var ama sadece marketlerin işine geliyor. Poşeti alacak adam zaten gene alıyor 25 kuruşa mı bakar.