3-4 yıl önce wifi özellikli bir Arduino almıştım. Bozuk para ile çalışan bir makinamıza her para atıldığında anlık mobil uygulamamda göstermek için programlayacaktım. 1 kere wifisine bağlandım daha da kullanmadım çekmecemde duruyor. Böyle konular görünce hep aklıma geliyor
gönder değerlendirelim hocam