Sen iyi diyorsun da ben şimdi bimden geldim. Şu ekmek için ücretsiz olan poşetten alıp cebe attım. Tam kasaya geldim. Bir yandaki kasadaki görevli ekmek poşetleri ekmek almak dışında kullanmak yasak. Hırsız moduna düşersin deyince sırada bekleyen bende dahil herkes cebindeki poşeti attı. Güzel bir anımdır.
Dün bim'den 3 parça bişey aldım yoğurt felan. Ardından 1 adette ekmek aldım. 3 de ekmek poşeti. Kasada aldıklarımı o poşetlere koydum kasiyer gülümsedi. İyi günler dedi.
Aksi bir tavırla karşılaşırsam.
Hocam 1 tane ekmek alırım 5 kez poşetlerim, soran çalışana da yırtılıyor mağdur oluyoruz derim, konu kapanır.