Geçen şöyle bir şey duydum ve katılıyorum ;
Poşetlerin kullanımı azaltılması adına adım atılması az da olsa hoşuma gidiyor. ( ama farklı yollarda bulunabilir bunu tartışmıyorum illaki vardır.

)
Eğer poşete ücret ödeceyeksek neden marketlerin reklamını yapıyoruz ?
poşeti parayla alıyor kullanıyorsun. Ayakkabıyıda parayla alıp kullanıyorsun. Ama üstünde kocaman marka logosu var. Neden ayakkabıya yuzlerce lira verip marka reklamı yapıyorsun sorusu akla geliyor. İkisinide kullanıyorsun sonuçta.
--
Şahsen ben 2bucuk litre kola alıp poset almadan eve kucagımda tasıdım. Utanmam etmem. Ayıp bişey yok. İster cevre korumak için olsun, ister kurala uymak için, isterse birilerine prim vermemek için. Almamaya gayret ediyorum.