Evet, kuralları çok katı. Çalışıp, çalışmama konusunda tereddütlerim var yalnız henüz çalışmadım.
Bir listeleme yapıp, ürünleri satışa koyabilirsem ona göre karar vereceğim.

Bir kere aradılar, birşeyler hakkında bilgi verdiler, listeleme yapılmıyor dedim bir numara verdiler, o numarayı aradım onuda açan olmadı. 2 haftadan fazla oldu öyle duruyor.