Anlaştık kendileriyle, ama öyle şartlar istiyorlar ki.
Geri ödeme süresi mi dersin, iade ceza sistemi mi dersin bitmez dertleri. Birde bu yetmiyormuş gibi müşteriye durmadan iade et baskısı. Kolay iade maalesef kötüye kullanılıyor, maddi kaybı geçtim ama uğraşması da ayrı bir dert. Bu anlamda N11 daha net bir yer, iyi çalışmalar diliyorum.