İlk maili ile aliniyor sanirim
Evet hocam öyle birşey varmış. Alan adı alıp kurumsal maili bağlarız diye düşünüyordum bu yüzden yazdığım mail adresini onaylatmamıştım. 1-2 günde hallederiz dedik adam o arada aldı hemen

.
Geçmiş olsun, bu konunun uzmanı
@Exen; hocamdır. Kendisi ile iletişime geçerseniz yardımcı olacaktır.
Teşekkür ederim hocam mesaj gönderdim.