Kendiniz veya özel birisine verecekseniz kestane şekeri konusunda Bursa'dan almanız ve sadece KAFKAS markası kullanmanızı öneririm.

Tad, doygunluk ve kalite açısından muazzam. Fiyatları da öyle ahım şahım değil.