Her ek hattı zayıflatır, cat6 kablo kullanın, mümkünse ek yapmadan direk modeme girin.
ek yapılacak ise yağlı boncuk klamens kullanın.
Biz aşagı binadan gelen iki hat var gibi gördük iki tane kabloyla baglanıyoruz yani iki renk birbirine bagladık elektrikci bandınıda cektik üstüne :S şimdi benim kafam karıstı