3 yıldan fazladır vg yapıyorum. İlk hatan en başta protein tozu alman.
Protein tozu 2-3 ay sonra alınır. Çünkü spora başladığın ilk aylar vücut kaldırdığın ağırlıklara alışmaya çalışır. Ayrıca “en kısa sürede en hızlı kas kütlesi yapma” düşüncesinden vazgeç. Kasların büyümesi gelişmesi herkeste farklıdır.
Bu sporun %70’si beslenme ve uyku. Diğer kalan kısımda antrenmandır.
Ne kadar iyi antrenmann yaparsan yap kötü beslenirsen çok yol kat edemezsin.
Sana gerçekçi bilgi verim; Eğer aklında Mr. Olympia gibi hayaller varsa bunlar doğal beslenerek olmuyor. Doğal olarak plaj vücudu dediğimiz “Marc fitt, belki jeff said” gibi vücutlara sahip olabiliriz.

Bu arada spora başladığın ilk yıllar en fazla kas kütlesi yapabildiğin aylardır. Zamanla bu oran düşer