Merhaba abilerim, kardeşimlerim. Vücut gelirmek hep istediğim birşeydi, şimdi bunun için spor salonuna yazıldım ve salondan çokta memnunum. Çünkü çok ilgileniyorlar. Şimdi benim bu konuyu açma sebebim , forumda illa ki vücut geliştirme işi ile uğraşan yıllarını vermiş kişiler vardır. Ben hızlı kas kütlesi yapmak için ve vücudu belli bir düzene sokmak için tam olarak nasıl çalışmalıyım? Neler yemeliyim ve neler yememeliyim? Şuan çalışma programım var ona göre ilerliyorum salondan verdiler. Protein tozu da aldım " Hardline Whey 3 Matrix " çünkü normal olarak günlük protein ve çoğu şeyi düzgün alamıcağımdan eminim takviye olarak alıcam. Spordan önce ve sonra , bu konuda bilgili abilerimin ve kardeşlerimin yorumlarını bekliyorum.
Vücut Ölçümlerim;
Kilo : 66 cm
Bel : 85 cm
Kol : 31 cm
Göğüs : 92 cm
Omuz : 111 cm
Boy : 168 cm