Geçen şöyle bir şey duydum ve katılıyorum ;

Poşetlerin kullanımı azaltılması adına adım atılması az da olsa hoşuma gidiyor. ( ama farklı yollarda bulunabilir bunu tartışmıyorum illaki vardır. )

Eğer poşete ücret ödeceyeksek neden marketlerin reklamını yapıyoruz ?