Geçen şöyle bir şey duydum ve katılıyorum ;
Poşetlerin kullanımı azaltılması adına adım atılması az da olsa hoşuma gidiyor. ( ama farklı yollarda bulunabilir bunu tartışmıyorum illaki vardır.

)
Eğer poşete ücret ödeceyeksek neden marketlerin reklamını yapıyoruz ?