looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ŞÖYLE BİR ŞEY VAR AMA ÜYE OLAMADIM
https://uygulama.gtb.gov.tr/Beyannam...Account/Create
Bu sanırım firmalar için. Yurtdışından toplu cihaz getirenler falan.