İş yeri, sosyal medya, r10, kayınbaba, kaynana, eş, dost... Yahu vallaha herkesin dilinde şu poşet konusu midem bulandı resmen artık. Birisi de kalkmış kapşonuma doldurdum demiş... Yahu arkadaş; eninde sonunda bu poşete para vereceksin! (Kaldı ki alışverişler de zaten veriyordun) Aldığın kotu, ayakkabıyı da geçireydin ya kafana? Biz de sorardık sana "ne koydun la kafana" diye... komik olmayın yahu...

Bir laf vardır... "türk milleti gariptir her lafı kaldırmaz..." diye devam ediyor... Anladın sen onu?

Bu kadar insan poşet yerine Elektrik, su, doğalgaz, benzin, internet konularını eleştirseydi ya. Yahu içtiğin pis/kirli suyun dahi vergisini alıyor devlet senden... Bunu eleştirsene? Kimisi ütülüyor, kimisi yıkıyor, kimisi Youtube'da video çekiyor poşet üzerine... Millet olarak kafayı mı sıyırdık yoksa tek mantıklı düşünüp hareket eden ben miyim? Eğer sorun bendeyse aranızda yer açın lütfen.

Selametle.