Dün Ankarada herkesin bildiği gimsaya gittim, manav reyonundan 3 5 tane poşet aldım kasaya gittim kasiyer poşet istermisiniz dedi bende elimdeki manav reyonundan aldığım poşetlere doldurdum gülümseyerek çıktım gittim.
Sen iyi diyorsun da ben şimdi bimden geldim. Şu ekmek için ücretsiz olan poşetten alıp cebe attım. Tam kasaya geldim. Bir yandaki kasadaki görevli ekmek poşetleri ekmek almak dışında kullanmak yasak. Hırsız moduna düşersin deyince sırada bekleyen bende dahil herkes cebindeki poşeti attı. Güzel bir anımdır.