Neden bu kadar içerlendi bu olay anlamıyorum. Alt tarafı 25 kuruş. Tamam parayı kolay kazanmıyoruz ama poşet lüks bi şey değil bence.

Ha çevre için lif, bez çantalar yine götürülürde, 4 poşet alsan hadi 10 poşet alsan 2 lira diye 3 lira diye değmez.