editoralp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Az önce gördüğüm bir haber. Gören dostlar vardır elbet. Pek çok iş insanı, yatırım karşılığında Malta vatandaşı oluyor. Şimdilerde Sabancı ailesi böyle bir girişim yapmış. Ülker grubunun kaçtığı gibi şimdide Sabancı Holding. Türkiye’nin ekonomisi kötüye gidiyor diye avaz avaz bağırırken, herşey normalmiş gibi konuşan insanlara anlam veremiyorum. Daha kimler kimler kaçacak göreceğiz )

Haber detay: https://www.google.com.tr/amp/s/www....i-oldu-3429000
Onların malta vatandaşı olması ile ekonominin ne alakası var onu anlamadık.
Malta avrupa birliği üyesi 500 bin euro yatırım yapan herkese veriyorlar vatandaşlık. Amaç AB vatandaşı olmak zaten.

AB vatandaşı şirketleri, AB ile ticareti daha kolay yapıyorlar amaç sadece bu yani.