Ocak ayıyla olan alakası nedir hocam?
Hocam net bir bilgim yok ama her Ocak ayında gelirler aşırı derecede düşer.
Ben de iki üç kuruş almaktansa Ocak ayında ziyaretçilerime reklamsız bir site sunmayı tercih ediyorum. Reklam olmayınca hem site hızlı açılıyor hem de ziyaretçi sitemde daha fazla duruyor, dolaylı yoldan hit artışı yakalıyorum.
Bu arada iki gün önce bilgilendirilme yapılmıştı burada biraz daha iyi anlatmışlar.
https://www.r10.net/adsense-ve-ben/1...bilginize.html