recepasann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal kart değil ama Viabuy diye birşey var, sakın bulaşmayın. kartı aldıktan sonra 90 euro kart ücreti yatırmanız gerekiyor yoksa icralık ediyorlar Mecbur yatırdım, 20 euro zor kurtardım
büyük geçmiş olsun dostum gerçekten o tarz firmalar var adamı sonradan seviyorlar