Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
güzel sistem düşünülmüş. Yapı ve fikir güzel fakat altyapı iyi değil sunucular denizlide bulunduğundan ping değerleri 50 ms + olarak başlıyor ( İtalya sunucusunda 60-80 ms alıyorum ). Ping değerleri bir yana işlemci bana yetersiz geldi ( Google üzerinde sunucum mevcut işlemci 2 ghz hemen hemen aynı seviyedeydi). Şuan Aktif sunucum mevcut süresi bittiğinde kullanmayı düşünmüyorum. Üst tarafta da arkadaşın dediği gibi basit sistemler için ideal olabilir ama onun üstü sistemler için kullanılamaz. En azından Sistemde İstanbul seçeneği ve daha kaliteli işlemciler olabilirdi. Altyapıya biraz daha maliyet ayrılırsa daha iyi şeyler çıkabilir.