Öncelikle iyi geceler diliyorum...
Canon yazıcım için kullandıgınız yazıcı tarayıcı programı tavsiyesi olan var mı? Nette bulduklarım hep reklam veya süre kısıtlamalı..
Belgelerimi tarayacak, fotokopi çekecek, yazdıracak ister resim ister pdf olarak kaydedecek basit kullanılışlı bir program arıyorum. Önceden kullandıgım basit ama çok iyi bir program vardı ama adını bir tülü hatırlayamadım...
Şimdiden teşekkür ederim..