Ben kabonet kullanıyorum 89₺ 100mbit (100 gb limitli) aknsiz di, aynı devam ediyor. Yakınından ucundan dokunmadı bana bu olay.
Düşünen olursa kesinlikle tavsiye ederim, 100 mbit çok acayip oluyor

, kota bitince 100gbek kotayı 20 tl'ye alabiliyorsunuz