tugaydemirdelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende bir sürü eşya alıp poşetleyip sonradan poşet paralıydı değil mi ya diye söylenip her şeyi kasada bırakmayı düşünüyorum
Hocam efsanesiniz ya Bu fikir hoşuma gitti.