hahahaha

siliyorum yazdıklarımı sizin tedavinizin adresi ben degilim.
Hatta block'luyorum yazdıklarınızı görmemek için. Siz de lütfen beni blocklayın yazdıklarımı görmeyin.
iyi geceler.
Üstadım kusura bakmayın ama siz bir doktora gözükün bence gerçekten aşmışsınız siz. bir daha lütfen konularıma yorum yapmayın rica ediyorum.