TheYoda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya üstadım sadece yorum yapmak için şuraya gelip...

Kaynağı Belirtelim........ Diye tek yorum atan sensin senide ayrıca tebrik ediyorum afferim. iyi yoldasın
hahahaha
siliyorum yazdıklarımı sizin tedavinizin adresi ben degilim.
Hatta block'luyorum yazdıklarınızı görmemek için. Siz de lütfen beni blocklayın yazdıklarımı görmeyin.
iyi geceler.