Beni geçen sene işten çıkarttılar. Olay şu ;
Ben girdiğim de bana verdikleri siteye daha önce çok çalışmışlar ve aşırı kalitesiz sitelerden alınmış. Ben onları uyardım, birincisi linklemeler çok kalitesiz, ikincisi siz bu sitenin aynısında 12 tane domaine yapmışsınız. Ben bunu her türlü ilk üçe ******* ama gelecek vaad etmem. Bunlar yamuk ağızla yap dediler, eyvallah dedik başladık 6-7 ay da sanırım ilk 2'ye ana kelimelerden 3 nü bir çok kelime de ilk sayfaya soktum. Sonuç mu ? 6-7 ayakta kaldı sonra ana site dahil tüm siteler ban yedi. Sebebi neymiş? Ben siteleri mahvetmişim.
Sevgili arkadaşım öncelikle Allah yardımcın olsun, ben seo işinden sırf bu bilmiş yamuk ağızlı adamlar yüzünden nefret ettim, şuan çok şükür kendi işiöin patronuyum. Bu tarz adamlara kanıtlarınla bile gitsin bildiklerinden öteye gitmez. O yüzden bence çok canını sıkma, herşeyi oluruna bırak olduğu kadar.