kahve hiç sevmem ama neredeyse her gün starbucksda oturmak zorunda kaldığım için kahve içiyorum zaman zaman . Her türlüsünü içmeme rağmen nedense bir türlü kahvesever olamadım. Çay candır diyorum o yüzden