Sorular çok saçmaydı kusura bakma hocam.
Sürekli yenilikten bahsetmişsin.
Yeni fikirler, yeni yazılımlar, yeni teknolojiler..
Bunlar yerine göre değişen şeyler.
Yazılımda illa yeni yazılım, yeni teknoloji kullanılmaz. Çoğunlukla stabilite önemlidir. Reliability kavramı üzerine araştırma yapmalısınız.
Yeni teknolojilerden ihtiyaç halinde yararlanılır. Daha da önemlisi firma 10 yıldır aynı yazılım üzerinden yürürken komple yeni teknolojiye geçirmek ağır maliyet ve efordan başka birşey getirmez.
Çoğu firmada bunu tercih etmez.
Yine de anketinizi doldurdum. Evet yenilik, yeni teknoloji güzeldir ama her zaman değil.
Haklısınız hocam, eleştiriniz için teşekkürler.
Teknik için doldurdum. Ama evet bazı sorular sürekli tekrarlıyordu.
Teşekkürler