Herkese merhaba beyler

İş yerinde yeni çalışma yapılmamış bir domaine ban yemiş domaini yönlendirmişler. ÜStünden bir sürü de zaman geçmiş. Yetmemiş ****** siteleriyle berabe hacklink eklemişler. Yetmemiş daha önce forum tanıtmı cart curt yapmışlar ve bu linkler kırılmış. Bütün bunlara rağmen 2 haftada hiç backlink almadan siteyi aramalara soktum tüm kelimelerinde ilk 3 sayfaya geldi aramalardan giden site.çoğunda da ilk sayfa. En rekabetli kelimede de site 2. sayfaya geliyo ertesi gün gidiyo bu şekilde yani. Patron gelmiş bana 15 ocağa kadar vaktin var diyo. İStediğiniz kadar para sana git link al napıyosan yap diyo. *** önemli olan link almak mı sadece link alınsa millet 1 günde binlerce tl ye alır link. Ama anlatamıyorum arkadaşlar böyle giderse başarılı olmama rağmen iş bilmez yöneticiler yüzünden işimden olacam. Moralim çok bozuldu ya... ben bir yer yanlışmı yapıyorum ya da bu insanlar banamı hep denk geliyor.