Günde 1 veya sabah-akşam (2) Türk kahvesi içiyorum.Son zamanlarda 3ü bir aradadan 2si bir aradaya ordanda ade kahveye geçtim.Şu dikkatimi çekti sade kahve sabah kahvaltıdan sonra içilirse (aç karnına reflü,şişkinlik vs yapıyormuş) uykusuzsanız gözleriniz fal taşı gibi açılıyor,başınız zonkluyorsa geçiyor,konsantreniz düzeliyor.Gece çalılşıyorsam uyumamam gerekiyorsa bir sade kahvede ozaman alıyorum.Günlük 2 yi geçmemeye çalışıyorum ama dikkat etmezsen sigara gibi alışkanlık yapıyor.